Informačný systém pre obor
Servis a údržba
Mať prehľad o servisných zásahoch je základnou povinnosťou firiem, ktoré poskytujú opravárenské alebo servisné služby. Na to, aby žiadny nevynechali, potrebujú dokonalú evidenciu. S QI budete Vy aj Váš zákazník presne vedieť, čo údržba obnáša a v akých periódach ju treba očakávať. Každú zákazku môžete jednoducho dohľadať, napríklad podľa sériového čísla.
Odporúčané
moduly
Servis a údržba
Riadenie servisných zásahov, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, plán predpísanej údržby aj finálne vyúčtovanie za poskytnuté služby za Vás zariadi QI.
QI Helpdesk
Riadenie servisných zásahov, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, plán predpísanej údržby aj finálne vyúčtovanie za poskytnuté služby za Vás zariadi QI.
Organizácia a riadenie
Potrebujete zistiť koľko času zamestnanci trávia na servisných akciách? V QI ľahko porovnáte výkony jednotlivých technikov.
Procesy a workflow
Ku každému zamestnancovi sa prostredníctvom QI dostanú presne tie informácie, ktoré potrebuje na výkon svojej práce. Konkrétny proces zadaný v QI potom slúži ako predpísaná štruktúra pre neobmedzený počet úloh.
Vhodní
partneri
Referencie
A prípadové štúdie
Vyberáte nový informačný systém?
Stiahnite si produktový leták alebo pošlite nezáväzný dopyt.
Stiahnuť leták Kontaktovať