Informačný systém pre obor

Servis a údržba

Mať prehľad o servisných zásahoch je základnou povinnosťou firiem, ktoré poskytujú opravárenské alebo servisné služby. Na to, aby žiadny nevynechali, potrebujú dokonalú evidenciu. S QI budete Vy aj Váš zákazník presne vedieť, čo údržba obnáša a v akých periódach ju treba očakávať. Každú zákazku môžete jednoducho dohľadať, napríklad podľa sériového čísla.


Odporúčané

moduly

Servis a údržba

Riadenie servisných zásahov, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, plán predpísanej údržby aj finálne vyúčtovanie za poskytnuté služby za Vás zariadi QI.

QI Helpdesk

Riadenie servisných zásahov, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, plán predpísanej údržby aj finálne vyúčtovanie za poskytnuté služby za Vás zariadi QI.

Organizácia a riadenie

Potrebujete zistiť koľko času zamestnanci trávia na servisných akciách? V QI ľahko porovnáte výkony jednotlivých technikov.

Procesy a workflow

Ku každému zamestnancovi sa prostredníctvom QI dostanú presne tie informácie, ktoré potrebuje na výkon svojej práce. Konkrétny proces zadaný v QI potom slúži ako predpísaná štruktúra pre neobmedzený počet úloh.


Vhodní

partneri

JR Group, s. r. o.

Žilina

www.jrgroup.eu


Referencie

A prípadové štúdie



Vyberáte nový informačný systém?

Stiahnite si všetky podklady v jednom balíku alebo pošlite nezáväzný dopyt.

Stiahnuť podklady Kontaktovať