Modul
QI Helpdesk
Zabezpečujete pre svojich zákazníkov dostatočnú podporu?
Vybavujete ich požiadavky bez prieťahov?
Máte poriadok v evidencii zákazníckych žiadostí?
Stály zákazník je najlepšou vizitkou každej spoločnosti. Preto sa firmy snažia vychádzať svojim klientom v ústrety – napríklad prostredníctvom rôznych platforiem, ktoré zabezpečujú zákaznícku podporu. Modul QI Helpdesk informačného systému QI maximálne urýchli a zefektívni vybavovanie všetkých on-line požiadaviek: automaticky ich zaeviduje a spracuje. Reklamácie vyriešite prehľadne a pohodlne. S QI Helpdeskom budú Vaši klienti vedieť, že si ich vážite.

Aplikovaním QI Helpdesku sme urýchlili, zefektívnili a zjednodušili komunikáciu so zákazníkmi. A najdôležitejšie je, že naši klienti to cítia rovnako. Bez tohto modulu v podstate nie je možné poskytovať kvalitné služby.
Ing. Jaroslav Plaček
konateľ spoločnosti M.I.S.S.
Prečo si modul zakúpiť
- Zabezpečí rýchle a presné vybavenie všetkých požiadaviek.
- Kompletne dokumentuje každú pripomienku, komunikáciu so zákazníkmi budete mať pod kontrolou.
- Ušetríte náklady aj čas za prevádzku a administratívu.
- Zefektívni prácu Vašich zamestnancov: vygeneruje úlohy, ktoré sú pre splnenie požiadaviek potrebné.
- Je užívateľsky príjemný.
- Výhodné je jeho prepojenie s modulmi E-komunikácia a QI Portál.
Pre koho je QI Helpdesk vhodný?
Modul je vhodný pre všetky typy firiem. Môžete ho nasadiť v rámci celej spoločnosti, ale tiež napríklad len pre určité predajné siete, regióny alebo produkty. Výrazne uľahčí a sprehľadní prácu všetkým zamestnancom, ktorí poskytujú podporu zákazníkom.
Ako QI Helpdesk pomáha?
Modul poskytuje on-line podporu pre zákazníkov. Tí môžu žiadosti zadávať buď priamo do QI, alebo prostredníctvom webovej aplikácie. Všetky dotazy, objednávky, reklamácie, opravy, úpravy a ďalšie požiadavky či pripomienky sa evidujú a dostanú sa ihneď k zodpovednej osobe.
Od okamihu, kedy zákazník zadá požiadavku, môže sledovať jej cestu k vyriešeniu. Kompletná história zostáva uchovaná aj do budúcna, preto je možné vyhodnocovať celú činnosť oddelenia podpory. QI Helpdesk teda prináša do firmy cenné informácie o produktoch, obchodných partneroch a vlastných zamestnancoch aj dôležitú spätnú väzbu od zákazníkov. Navyše jednoducho zistíte, ktoré požiadavky sa najčastejšie opakujú.
QI Helpdesk plne využíva základ, ktorý je v QI, preto sa nemusíte starať o ďalšiu administráciu. Taktiež odpadajú náklady na školenia, stačí, že Vaši zamestnanci vedia ovládať užívateľské rozhranie QI. Ušetríte aj za ostatné inštalácie – nástroj môžete spustiť priamo cez webový prehliadač. Modul možno zároveň využiť samostatne, nie je totiž na závislý na prevádzke QI.
Z formulára požiadavky je možné priamo generovať úlohy, procesy a akcie v nadväznosti na osvedčené firemné postupy. Vybavovanie žiadostí je teda dopredu naplánované, čo umožňuje zamestnancom pri práci postupovať efektívne. K požiadavke možno pripojiť telefonát, poznámky alebo akýkoľvek súbor.
QI Helpdesk ponúka prívetivé rozhranie nielen pre Vašich zákazníkov, ale aj pre zamestnancov. Jeho usporiadanie je prehľadné a zapadá do koncepcie informačného systému. Dizajn si môžete vybrať presne podľa Vašich predstáv.
Nadväznosť QI Helpdesku na ostatné moduly Vás podporí aj pri ďalších aktivitách. Prepojenie s E-komunikáciou zabezpečí zákazníkom prísun informácií: e-mailom či SMS dostanú správu o stave riešenia svojej požiadavky alebo tipy na akčný tovar a ďalšie novinky. QI Helpdesk je súčasťou externej aplikácie QI Portál, ktorá umožňuje komplexnú webovú prezentáciu firmy na internete.