Modul

QI Helpdesk

  • Zabezpečujete pre svojich zákazníkov dostatočnú podporu?
  • Vybavujete ich požiadavky bez prieťahov?
  • Máte poriadok v evidencii zákazníckych žiadostí?

Stály zákazník je najlepšou vizitkou každej spoločnosti. Preto sa firmy snažia vychádzať svojim klientom v ústrety – napríklad prostredníctvom rôznych platforiem, ktoré zabezpečujú zákaznícku podporu. Modul QI Helpdesk informačného systému QI maximálne urýchli a zefektívni vybavovanie všetkých on-line požiadaviek: automaticky ich zaeviduje a spracuje. Reklamácie vyriešite prehľadne a pohodlne. S QI Helpdeskom budú Vaši klienti vedieť, že si ich vážite.

Aplikovaním QI Helpdesku sme urýchlili, zefektívnili a zjednodušili komunikáciu so zákazníkmi. A najdôležitejšie je, že naši klienti to cítia rovnako. Bez tohto modulu v podstate nie je možné poskytovať kvalitné služby.

Ing. Jaroslav Plaček

konateľ spoločnosti M.I.S.S.


Prečo si modul zakúpiť

  • Zabezpečí rýchle a presné vybavenie všetkých požiadaviek.
  • Kompletne dokumentuje každú pripomienku, komunikáciu so zákazníkmi budete mať pod kontrolou.
  • Ušetríte náklady aj čas za prevádzku a administratívu.
  • Zefektívni prácu Vašich zamestnancov: vygeneruje úlohy, ktoré sú pre splnenie požiadaviek potrebné.
  • Je užívateľsky príjemný.
  • Výhodné je jeho prepojenie s modulmi E-komunikácia a QI Portál.

Pre koho je QI Helpdesk vhodný?

Modul je vhodný pre všetky typy firiem. Môžete ho nasadiť v rámci celej spoločnosti, ale tiež napríklad len pre určité predajné siete, regióny alebo produkty. Výrazne uľahčí a sprehľadní prácu všetkým zamestnancom, ktorí poskytujú podporu zákazníkom.


Ako QI Helpdesk pomáha?

Prispieva k plynulému riešeniu zákazníckych požiadaviek

Modul poskytuje on-line podporu pre zákazníkov. Tí môžu žiadosti zadávať buď priamo do QI, alebo prostredníctvom webovej aplikácie. Všetky dotazy, objednávky, reklamácie, opravy, úpravy a ďalšie požiadavky či pripomienky sa evidujú a dostanú sa ihneď k zodpovednej osobe.

Poskytuje spätnú väzbu k Vašim službám aj produktom

Od okamihu, kedy zákazník zadá požiadavku, môže sledovať jej cestu k vyriešeniu. Kompletná história zostáva uchovaná aj do budúcna, preto je možné vyhodnocovať celú činnosť oddelenia podpory. QI Helpdesk teda prináša do firmy cenné informácie o produktoch, obchodných partneroch a vlastných zamestnancoch aj dôležitú spätnú väzbu od zákazníkov. Navyše jednoducho zistíte, ktoré požiadavky sa najčastejšie opakujú.

Odpadajú starosti s ďalšími inštaláciami

QI Helpdesk plne využíva základ, ktorý je v QI, preto sa nemusíte starať o ďalšiu administráciu. Taktiež odpadajú náklady na školenia, stačí, že Vaši zamestnanci vedia ovládať užívateľské rozhranie QI. Ušetríte aj za ostatné inštalácie – nástroj môžete spustiť priamo cez webový prehliadač. Modul možno zároveň využiť samostatne, nie je totiž na závislý na prevádzke QI.

Naplánuje vybavenie požiadavky

Z formulára požiadavky je možné priamo generovať úlohy, procesy a akcie v nadväznosti na osvedčené firemné postupy. Vybavovanie žiadostí je teda dopredu naplánované, čo umožňuje zamestnancom pri práci postupovať efektívne. K požiadavke možno pripojiť telefonát, poznámky alebo akýkoľvek súbor.

Má prehľadné ovládanie

QI Helpdesk ponúka prívetivé rozhranie nielen pre Vašich zákazníkov, ale aj pre zamestnancov. Jeho usporiadanie je prehľadné a zapadá do koncepcie informačného systému. Dizajn si môžete vybrať presne podľa Vašich predstáv.

Informuje Vašich zákazníkov

Nadväznosť QI Helpdesku na ostatné moduly Vás podporí aj pri ďalších aktivitách. Prepojenie s E-komunikáciou zabezpečí zákazníkom prísun informácií: e-mailom či SMS dostanú správu o stave riešenia svojej požiadavky alebo tipy na akčný tovar a ďalšie novinky. QI Helpdesk je súčasťou externej aplikácie QI Portál, ktorá umožňuje komplexnú webovú prezentáciu firmy na internete.


Náhľady modulu

Požiadavky sú zaevidované, ďalej môžete sledovať ich stav
Zoznam požiadaviek


Zaujal vás
informačný systém QI?

Odošlite nám otázku alebo nezáväzný dopyt.

Kontaktujte nás