Modul

CRM a marketing

Poznáte skutočné potreby vašich klientov?

Chcete zabrániť šumom v komunikácii?

Viete, koľko vás stoja marketingové akcie?

Čím viac informácií o partneroch aj zákazníkoch máte, tým lepšie pre vašu firmu. Samotné dáta ale bez kvalitného vyhodnotenia neposkytnú požadované odpovede. Preto je súčasťou informačného systému QI modul CRM a marketing, ktorý vám pomôže spracovať údaje o zákazníkoch, identifikovať potreby trhu a stanoviť manažérske rozhodnutia, a to aj na mobilnom telefóne. Modul zároveň podporí organizáciu aj vyhodnotenie rôznych typov akcií.

V systéme evidujeme takmer 30 000 obchodných prípadov, pridaná hodnota je obrovská. Tiež mi vyhovuje, že v QI je možné každý údaj rozpadnúť do detailu.

Ing. Jiří Pech

konateľ spoločnosti PKV BUILD


Čo modul dokáže:

  • z jedného miesta viesť prehľadnú evidenciu obchodných partnerov vrátane kontaktov,
  • riadiť obchodné prípady aj procesy,
  • jednoducho sťahovať a kontrolovať informácie o rôznych subjektoch vďaka napojeniu na registre (napríklad FinStat, VIES, register platcov DPH),
  • sledovať platobnú morálku obchodných partnerov,
  • triediť zákazníkov do rôznych cieľových skupín,
  • procesne schvaľovať nových obchodných partnerov,
  • riadiť tímy a plánovať schôdzky či spoločné porady,
  • vyhodnocovať príležitosti,
  • hromadne oslovovať klientov,
  • evidovať kompletnú históriu komunikácie so zákazníkmi,
  • podchytiť všetky priania zákazníka,
  • nastavovať upozornenia k obchodným prípadom,
  • podporiť workflow.

Pre koho je CRM a marketing vhodný?

Zdĺhavému vyhľadávaniu podkladov pre jednotlivé rokovania odzvonilo: obchodní manažéri budú mať všetky potrebné informácie vrátane kontaktov pokope. Manažment rýchlejšie a presnejšie vyhodnotí obchodné prípady. Marketingovým pracovníkom pomôže s povinnosťami, ktoré súvisia s organizáciou kampaní.


V čom vám modul najviac pomôže?

Zefektívni prácu s cieľovými skupinami

Trh, ktorý oslovujete, môžete v QI rozdeliť na menšie celky. Napríklad na cieľové skupiny, ktoré sa vzájomne líšia svojimi potrebami, charakteristikami a nákupným správaním. Vďaka tomu môžete komunikáciu individualizovať a lepšie ako konkurencia vyhovieť zákazníckym potrebám. Pre osoby aj firmy zaevidované v systéme je možné zobrazovať ich výročia a iné pripomenutia.

Posilňuje vzťahy so zákazníkmi

Presná evidencia zákazníckych požiadaviek je základom pre ich včasné vybavenie. V QI je možné s nimi jednoducho pracovať: môžete k nim pripájať zodpovedné osoby, priority, rozdeľovať ich podľa zamerania a sledovať ich realizáciu. Keďže sa všetko archivuje, získate množinu dát, z ktorej pohodlne vyčítate zákaznícke potreby.

Poskytuje detailné obchodné informácie

Takmer okamžite budete mať k dispozícii všetko, čo s daným obchodným prípadom, klientom aj spoločnosťou súvisí: napríklad záznamy z rokovaní, zmluvy, nákladové aj výnosové dokumenty, spätné väzby obchodných partnerov alebo informácie o jednotlivých osobách. Softvér archivuje napríklad aj neuhradené pohľadávky, nevykryté objednávky či prehľad o zápožičkách. Ľahko si teda spočítate, na koľko vás konkrétny klient vyjde. QI umožňuje riešiť ponuky v tuzemskej či zahraničnej mene alebo vytvárať cenníky s odlišnými zľavami a akciami pre rôzne trhy.

Uľahčuje komunikáciu s obchodnými partnermi

Prístup k úlohám, kalendárom, kontaktom a e-mailom z Microsoft Outlookužete mať aj z QI. Všetku poštu je možné pripojiť priamo v systéme napríklad ku konkrétnemu obchodnému partnerovi, akcii či dokladom a archivovať. Zabránite tak napríklad duplicitnému osloveniu, alebo naopak nikoho z definovanej kategórie pri rozosielaní informácií nevynecháte. Cieľové skupiny môžete hromadne a automaticky oslovovať aj cez SMS. Pretože QI dokáže SMS aj prijímať a evidovať, získate ucelené informácie.

Podporuje prípravu marketingových akcií

Môžete využiť už pripravené procesy, ktoré uľahčujú organizáciu školení, workshopov, seminárov a ďalších akcií. Vďaka nim sprehľadníte evidenciu pozvaných účastníkov alebo si zostavíte zoznamy úloh, ktoré s akciou súvisia. QI umožňuje tlač pozvánok na jednotlivé akcie a zasielanie e-mailových upozornení v ľubovoľnom formáte. Vyhodnotenie prináša už v priebehu akcie – kedykoľvek teda môžete optimalizovať všetky postupy a prispôsobovať rozpočet aktuálnej situácii.


Náhľady modulu

Pristupujte k partnerom podľa ich bonity
Sledujte výročia a sviatky svojich partnerov
Obchodné prípady s prehľadom
Rebríček odberateľov - graf
Rebríček odberateľov
Veďte si podrobné poznámky o obchodných partneroch
Realizačný tím
S QI je plánovanie marketingových akcií jednoduché


Zaujal vás
informačný systém QI?

Odošlite nám otázku alebo nezáväzný dopyt.

Kontaktujte nás